Dilaraanl korkulacak bişey yok ben iki defa spinal sezeryan oldum panik falan yaparsan sakinleştirici yapıyorlar bebeği gösterip götürüyolar sonra seni temizleyip dikip götüruyolar 4saat sonra ilk yürüyüş bol sıvı tuket kayısı suyu iç kabız olmamaya çalış bu kadar herşey kendi ilerliyor zaten