Kızlar bugün doktora gittim 6 haftalık olmuşuz keseyi gördük kesenin içinde çok minik bir nokta kadar olan bebekti sanırım fakat doktor rahim etrafında hafif kanamaların olduğunu söyledi iğne ilaç yazdı dinlenmemi söyledii çok tehlikeli birşey olmadığını söyledi fakat ben huzursuz oldum bayramdan sonra kalp atışı için gelirsiniz dedi sizler böyle bir durum yaşadınız mı ve görsel ekliyicem nokta kadar olan bebek mi bakar mısınız