Nunuuh Merhaba kızlar.Ben en son 36 ci haftamda ultrasona düşdüm.Suyum 120 cikti.Her sey Normal dedi doktor.39+2 yim 3 defeda nst- ye girdim.Amma 36 dan sonra hic ultrasona bakilmadi.Acaba sizde nasil? Ne aralikla bakiliyo? Son haftalarda
1asel-duru 34+6 her gittiğimde bakılıyor sizinde bakılması gerek yani doğum için pozisyonuna kilosuna boyuna suyuna rahim ağzı kisaligina falan bakılması gerekiyor doğum yaklaşmış sizin bebek kanala indi mi inmedi mi kontrol edilmesi gerek neden yapılmıyor ki