ikizprensesannesi Kızlar hala hareketlerini çok hissedemiyorum ilk gebeliğim sola yatıyorum elimi karnıma koyuyorum bekliyorum yok.Kilolu bir gebede değilim tedirgin oluyorum 18. Haftamda daha iyi hissediyordum sanki .😢
Tayyibe42 ikizprensesannesi bence normal benimki o haftada belirli zamanlarda hareket ediyor sonra ki haftalarda net olacak canini sikipda stres yapma bence
Tugbavepamuguuu ikizprensesannesi valla aynı dert bende de var daha önceden daha çok hissediyordum şimdi 20 haftalığım ve iki gündür hiç hissetmiyorum tedirgin oluyorum
ikizprensesannesi @Tayyibe42 Sanki 18. 19. Haftalarımda daha iyi hissediyordum o biraz tedirgin ediyor kaç haftalıksın hissediyor musun sen saglıkla gelsin yavrularımız 💞
Tayyibe42 ikizprensesannesi ben 26 haftaligim hissediyorum surekli ama.uyudugu zamanlarda var onuda iyice kavradim bazen uyuyor yani. Her hafta gectikce siz emde goreceksiniz daha fazla hareket ettigini
BBBAy Gün içinde kendi hareketlerinizden pek hissedemezsiniz. Tatlı bişeyler yiyip rahat bir pozisyonda uzanıp takip edin gün boyu. Tedirgin olunca öyle yapardım ilk hamileliğimde
ikizprensesannesi @Tugbavepamuguuu İnsan ister istemez oluyor ya şekerli bişeyler yiyip sola yatıyorum bekliyorum da bekliyorum sabah bayağı bekledim çok az hissettim çok şükür acaba uyudugumuz saatlerde mi hareket ediyorlar
Tugbavepamuguuu ikizprensesannesi valla bilmiyorum ben de yaptım ama hissetmedim hiç bakalım daha yarın detaylı ultrasonumuz var inşallah güzel sonuçlar gelirde içim rahat eder bi an önce yarın olsun istiyorum
ikizprensesannesi @Tugbavepamuguuu Hadi inşallah güzel haberler alın benimde bayramdan sonra detaylı var güzel sağlıkla kavuşalım inşallah 💞