Brownie ben de 38+1 im, hiç sancım çıkmıyor hiç belirti yok ama doktorum hiç sezeryandan bahsetmedi bile. 5 Temmuz 40. Hafta oluyor o yüzden o güne yatış verdi eğer doğmazsa 5 temmuzda suni sancı verilecek. Ben de zorunlu olmadıkça istemem ameliyat, umarım sizinki de normal yollarla gelir 🌸