Poyrazgenc 28 hafta çok geç değil şimdiden devlette muayenelere başlarsanız sorun olmaz diye düşünüyorum. Ben de istanbulda 35. Haftadan sonra özel i bırakıp devlete geçtim doktor hic sorun yapmadan derdini dinleyip muayene ediyor. Hazırlıklı gidip herşeyimi anlatıyorum hic önceden kime gittin gec kalmissin demiyor ozelden geldim demiyorum tabi😁