Birkucukmucizem canim bende de rahim ağzı yumuşaması oldukta. 10 gün sonra dogumum oldu,tabi doktor istersen dogumu başlatalım dedi,istersen de bekle dedi,bekledim, o 10 gün icinde yürüyüş,papatya çayı,kekik çayı,, ılık duş falan aldim,, normal doğum yaptim