laviniamom01 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕 bizde aynı sebepten doğudayız 1buçuk saat sürüyormuş mesafe umarım sorun olmaz uçakla gitmeye mecburum, iznimiz sayılı zaten başta tüketmek istemiyoruz doğuma yakın eşim arabayla gelecek. Çocuğun okulu var bir yandan onu da düşünüyoruz uzakta yaşamanın zorlukları🥲