Hiç onu çekmek zorunda değilsin. Doktorunu ara krem versin anında düzeliyor. Geçen bende de oldu bi krem yazdırdım doktora eczaneden aldım anında kesti. Şimdi ara ara oluyor sürüyorum mesela hemen geçiyor. Hamilelikte oluyor malesef ya. Akıntılar vs. arttığı için ıslak oluyor orası mantara zemin hazırlıyor işte.