Ben de 32+4 haftalığım şu an hastanedeyim bugün yatış verdiler. Nst de düzenli sancım çıktı. Ciğer geliştirici iğne vurundum. Yarın bir tane daha vurulacakmışım. Sancıları engellemek için de ilaç verdiler. Serum vs şu an gözetim altındayım. İnşallah bebişler sağlıkla zamanında doğarlar. 🥲