Tayyibe42 Mlke987 doktora sorulmasi lazim bence, bi yerde okumustum ki 3 trimestrda nişanla alakali olabilirmiş lekelenme o yuzden onemli bence
Minmini Mutlaka doktora gidin tedbir amaçlı, doktorum bir damla da olsa bir şey gelirse mutlaka gel demişti. Endişeye kapılmadan kontrolünüzü olun💐
Mlke987 Minmini yarın randevum var o yüzden suan gitmiyorum mesaj da atmadım doktora bilemedim ne yapacağımı