Buna çözüm bulan var mı sürekli hapsurmaktan bıktım artık gözlerim burnum su gibi akıyor. Sabahın 5 inde hapsuruk geliyor üzerime az bir serinlik gelse hemen burnum gıdıklanmaya başlıyor. Bir de böyle hapşırmak bebeğe zararlı mı en çok ondan korkuyorum karnım kasılıyor art arda sürekli hapşırık çok yoruldum çözüm bulan var mı