2 doz oldum asıyı.Birinci de 2-3 gun kolumda sadece geriye dondururken biraz agrı oldu ıkınci dozda cok az birşey kolum agrıdı ama denk mi geldi yan etki mi oldu bılmem ama başım döndü biraz.Normalde de bazı ilaçlar alerji yapabılıyor bende.O yuzden her bunyede farklı etkı yaratıyor diye dusunuyorum.