Kızlar tahlillerde guatr çok yüksek çıkıyor kadın doğum doktorundan çok memnundum başından beri ona gidiyordum ama bana bu hastanede endokrinoloji yok o yüzden burda doğum yapamazsın takibini endokrin olan bir hastanede yaptır artık dedi. Başına gelen var mı