Tüp bebekle 2. Hamileligim ilki 20 haftalikkrn suyun erken gelmesi sonucu doğum gerçekleşti ve yaşamadı. Nedeni belli değil o an için denmedi. Pcosluyum sık sık acıkıyorum başm ağrıyor bazen ayaklarim ateslenuyor. Acaba şekerden mi öyle oldu neden oldu bilmiyorum pcoslu anneler bakabilir mi acaba neler kullanıyorsunuz neler yapıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim