Merhabalar tüp bebek taze transfer ile hamile kaldığımı öğrendim. 4+7de kanamam oldu önce pembe sonra canlı kırmızı. Doktor progestan iğneye başlattı. Ertesi gün kontrole çağırdı keseyi gördü fakat şekli bozuk ve küçük dedi muhtemelen düşükle sonuçlanır dedi. İlaçları bırakmamı söyledi içime sinmedi 2.doktora gittim oda ilaçları kesme 2 gün bekleyip tekrar kan ver tekrar muayne edelim dedi böyle olup sağlıklı çocuk doğuran oldu mu acaba gebeliği devam eden ?