Benim de hep düşük sınırın bayağı altında hep kırmızı et asla tüketmiyorum çocukluğumdan beri tadını bilmem sadece yeni yeni köfte ve lahmacun o da çok nadir et kokusu midemi bulandırır hep. bunlardan da ne kadar b12 ihtiyacı karsılanırsa artık 🫠tavsiye verebilecek olan var mı