Mervebbcggf Kızlar 16 haftadayım saclarimi evde kendim boyuyorum dipleribi degil uclarını sadece boyasam sorun olurmu yada hic yapan oldumu
betty12 yani boyamasan daha iyi olur. saçlarından çok rahatsız değilsen doğumdan sonraya erteleyebilirsin herşey bebişlerimiz için.