Merhaba arkadaşlar çok mutsuzum 3. Gebeliğim 28. Haftadayım 2 hafta önce ciddi kanamam oldu progesteron ve tansiyon ilacı verdiler yatıyorum sürekli dün sağlık ocağında tansiyonum 15/10 çıktı zehirlenme yapabilir dediler aklıma her şey geliyor diğer iki çocuğumu düşünüyorum karnımdakini düşünüyorum eşi aşağıda olunca sezeryan sıkıntıymış 😭😭😭lütfen bana dua edin