Ciceegimmm Kızlar 2. Denemesinde en bastan baslayıp (embryosu kalmayıp tekrar toplama yaptıran) 2. Denemede pozitif gören varmı :) birde 2. Denemeye ne kadar aradan sonra basladınız :))