Birrrcan Haftama girdim ilk hamileliğim 15. Haftada kipirtilari hissetmeye başlamıştım artık ama son haftalarda toplasanız iki üç defa tek hissetmisimdir en fazla uzanıyorum belki hissederim diye uin tık yok sizlerde durum nedir kızlar
zyrls İlk gebeliğim. 18. Haftadayım ve daha hiç hissetmedim. Çok kilolu hamile kaldım bundan mı acaba hissetmiyorum biliyorum ama yine de korkuyorum
zyrls Birrrcan bende öyle okudum. Bayramdan sonraki hafta doktor kontrolüm var iyi olduğunu duyunca rahatlıyor insan