Deletedmom_103 1Gozde1Yusuf- bende öok özleştim gerçekten. Bide depresiflik atlattım üstüne kendimi bile salmıştım aksmkakska
usenmedimyaptimbirvelet Deletedmom_103 buranın da eski tadı kalmadı :( kidstekiler de çok gergin çok sıkılıyorum
Deletedmom_103 usenmedimyaptimbirvelet hiç sorma 🙄. Ordakiler hem gergin hem aşırı sinir hastası kamskaka orda bişey denmiyo kimseye
Eylulmom_ 1Gozde1Yusuf- çok özledim valla aşkımm sakın birdaha gitme bak şurda doğuma 15 gün kaldı 🥰😘
Deletedmom_103 Eylulmom_ damarımdaki kan yukarı yukarı akıyo akmskakakaaka ama 👸 prenses prenses takılıcaz
Deletedmom_103 Dilsay aşkım tam atlattım sayılmaz ama toparlamaya çalışıyoruz diyelim. Yıkılmadık ayakta hafif sallanıyoruz akkakakaka
Deletedmom_103 Dilsay üzülme aşkım her an bomba olup patlayasım var benim akskaksk değişik ruh hallerindeyim geçcek geçcek 😚😚😚