Hatice_5858 Merhabalar.. 17 haftadayız sabah doktora gittim cinsiyet için erkek olabilir ama net değil dedi 21 haftada ayrıntılı ultrasonda net olur dedi böyle olup kız olan varmı 2 oğlum var ve kız olsun istiyordum tabi sağlıkla doğsun yinede bir umut
Kader5138 Hatice_5858 önceden doktorlar erkenden söylerdi net olarak ben ilk hamileliğimde kızımı 12. Haftada net öğrendim bunun içinde yarın gidicem umarım bana söyler cinsiyeti noldu doktorlara anlamadm
Hatice_5858 Kader5138 evet bende ilk iki hamileleliğimde 13 ve 14 haftalarda öğrenmiştim ve net demişti ama bu sefer doktor emin olamdı bakalım