Fatmarslan78 Kızlar eşim 0 negatig bb pozitif ama dün dogum yaptım bebegim b negatif sizce nasıl böyle bisey olabilr uyuşmazlık dedi doktor yafa yanlsmı oldu acaba
leila1 Fatmarslan78 kan uyuşmazlığınız var doğuma kadar zaten eşinizle kan grubunuz farklı olduğu için iğne olmuş olmanız lazımdı. Doğumdan sonra da yaparlar. Bizimde var eşimle, hayta bebek daha doğmadan kan grubuna baktılar ben negatif benek pozitif.
Fatmarslan78 Kızkar eşim 0 negatif ben 0 pozitüf bebegimiz b negatif uyuşmazlık dedi doktor bilgisi olan varmı