Kizlr 20+4 hamileyim dun gece agridn dolayi acile gttim nst bagladilr sanci cikmadi ama bu haftada nst giriliyor mu agrilarim icin serum yaptilar magnezyum verdiler. Kasilmam var diye gitmistim doktor iyiki gelmissin bu haftada kasilma icin erken dedi basina gelen olrsa doktora basvursun hemen bnde buyuk sorun olmadi ama yanimda yatan arkadas da sanci cikti ilacla serumla durdurmaya calistilar. Allah herkesin yardimcisi olsun insallah.