Kızlar 13-14 haftayken bebeğim sol tarafımdaydı ve pıt pıt hissediyordum şimdi göbek deliğimin hemen altında ama hiçbir şekilde hareket hissetmiyorum 2 haftadır sadece elimi koyduğumda top gibi sertliğini hissediyorum tekme falan yok arada yer değiştiriyor galiba yavaş yavaş döndüğünü hissediyorum ikinci gebeliğim sizce normal mi göbek bölgesindeki birinci doğumdan kalan yağlanma hissetmeyi engeller mi ondan mi acaba