Minis122 bende aynı sebepten yattım sancılarım 100 ve 80 arası değişiyor serumlara rağmen düşmedi ama benim haftam ileri 36+3 um şu an 1 haftadır aynı sorun var ikinci sezeryanim olacak. Beni bile erken diye bekletiyorlar. Sizinki çok erken açıklık ve su yoksa bebeğin kalp atışında bir problem olmuyorsa daha bekletebilirler bence. Benim de oğlum 2 hafta önden gidiyor.