Bu bence herkeste var. Bende aynı seyleri düşünüyorum. Aklıma türlü türlü şeyler geliyor.burada okuduklarımdan da cok etkileniyorum :(
Normal bir süreç oturup bu yüzden kendinizi kahretmediğiniz sürece annelik böyle bir şeymiş demek ki 🤷🏼♀️
Hayatımızın geri kalanında biraz daha kaygılı insanlar olacağız☺️