Betulyunus Merhaba arkadaşlar 20 Haziran’da bebeğim 34+4 de doğdu tansiyonlarim çok yüksekti erken aldılar bebeğimi Kayseri şehir hastanesi Yenidoğana sevk ettiler sizden hem dua istiyorum hemde bana moral ♥️♥️♥️
Medine_yasar05 Betulyunus sağlıkla inşallah kucağına alırsın cnm inşallah bir sağlık sorunu yoktur kaç kilo doğdu
Nurkcy Betulyunus Allah yardımcınız olsun inşallah en kısa sürede kavuşun 🙏🏻 Bebişin durumu kilosu nasıldı, bende 34+6 yım doktor erken doğum riskin var dedi yatıyorum hep yarın ciğer geliştirici olucam. Neden acele ediyorlar bilmiyorum 😔
iclaaall13 Betulyunus Allah kavuştursun tez zamanda sağlıkla 🤍 bende 35+4 te yaptım doğum aynı sebepten 9 gün oldu kuvözde bebeğim. Neyden dolayı aldılar peki
Bet1 Betulyunus sağlıkla kavuşun inşallah ben de 34+0 da suyum gelince ilk oğlumu kucağıma aldım Allah yardımcınız olsun 🤲🏻🤍