Asel-mina3465 Kızım olacak ismini Aysima koyamayı düşünüyoruz yanına isim bulamıyorum sizden ricam önerir misiniz?
Damla Asel-mina3465 Aysima tek başına çok güzel bir isim arkadaşımın kızının ismi çok cilveli çok naif tam bir kız çocuğu 🌸
Bendenizanne Asel-mina3465 aysima zaten iki isim gibi duruyor bende istemiştim aysima yı sonra vazgeçtik. Yanına ikinci isim kısa tutmanız gerekiyor ela eda gibi
Damla Asel-mina3465 o zaman bilemedim ama yanına kısa isim bulmak lazım örnek veriyorum Ela ,Liya gibi