pinkioctober Hanımlar bikaç farklı bebek bezini şimdiden almak istiyorum indirim denk geliyor önüme. Ama kaç kilodan kaç tane kullanır tam kestiremiyorum bilgilendirecek olan var mı tecrübeli anneler bizi aydınlatsa☺️
Yazmelegi_ pinkioctober ben şimdilik yenidoğan 40 li aldm doğduktan sonra sevmezse diye fazla almadım
nilsmomy pinkioctober o bebeğinizin doğum kilosuna ve gelişimine bağlı hiç belli olmaz kaç tane kullanılacağı. Mesela 3500 üstü doğarsa 1 numara çok az kullanır gibi. Her bez de her bebeğe yaramıyor pişik vb olursa stok yaptığınız bezler elinizde kalır. Yani stok yapmanızı önermem. Doğumdan sonra beğenirseniz stok yapın bence
pinkioctober nilsmomy allerji pişik durumunu düşündüğümden hiç almayı planlamadım aslında ama numunelik bir iki farklı paket marka almak istiyorum 7. ayımızdayız