Güzel annelerim merhaba. Beşiğimizi görümcem verdi çok güzel bir park beşik ona uygun yatak alacaktım. Şimdi içine yatak alacağım ama çok kararsızım. Normalde e bebekte yatak vardı ondan alacaktım hepsi ortalama böyledir sanıyordum ama bir sürü şey çıktı. Siz hangi marka yatak aldınız ya da kullanıyorsunuz?