Nevsevmom Kızlar adetim 6 gün geçti erken gebelik testi aldım yaptım şimdi belirgin çizgi var bir kimyasal gebelik yaşadım inşallah onun gibi olmaz onda normal test yaptım çok silikti
YuvarlanamayanPaanda Nevsevmom kimyasaldam sonra hamile kalmak daha kolay oluyor bende yaşadım 15 nisanda başlado kanamam ve kimyasaldı direk birdaha adet görmeden kaldım 9+5 iz swnin sat ne
mombarbie_ Nevsevmom sonucunu atmayı unutma sağlık ocaginda ertesi gün çıkıyor acilde 2 3 saat sonra çıkıyor acile gidersen bel ve kasık ağrım var de kan vs alıyorlar zaten gebelik şüpheninde olduğunu söylersen bakiolar
Nevsevmom YuvarlanamayanPaanda YuvarlanamayanPaanda bende kimsaldan sonra bi kere daha adet oldum sonra kaldım galiba sat ne demek bilmiyorum 🙈
YuvarlanamayanPaanda Nevsevmom son adet tarihin kuzum olabilr doktorum şey demişti kimyasaldan sonra iç rahim bebeği daha kolay tutuyor sağlıklı gebelik oluşuyor demişti
Nevsevmom YuvarlanamayanPaanda 18 mayıs son adet inşallah vardır bir kızım var bi tane daha Rabbim versin hayırlısıyla 🥰
YuvarlanamayanPaanda Nevsevmom inşallah gönlündeki olur bebeğim kan ver sen kesin var cizgi net gözüküyo