Kızlar bebeğim 1.5 aylık göğüsümde ağlıyor bu sorun neredeyse doğduğu günden beri var. Emiyor emiyor birden ağlamaya başlıyor kaldırıp gazını çıkarıyorum tekrar göğüsümü veriyorum yine emip ağlıyor diğer göğüsüme alıyorum yine aynı şekilde oluyor. Yatarak emzirdim yine sonuç aynı. Emziği verince koparacakmış gibi emiyor sizce neden göğüsümde ağlıyor. Hep yapmıyor bunu ama gün içerisinde illa oluyor