Kbr45 Kızlar bugün tam 7+0 ız keseyi 2 hafta önce gördük tam 5+0 da bugün bebeğimi ve kalp atışını duyma umuduyla gidiyorum bana dua edin lütfen 🙏🏻🫶🏻
Sinan35eda Kbr45 ben 7+1 de duymuştum duyarsın insallah ben öğrendiğim gün hem bebeği hem kalp atışını duydum gerçi ondan önce veya ondan sonra duyulurmu bilmiyorum ama ben 7+1 duydum