Bey Arkadaşlar merhaba ilk gebeliğim öyle heyecanlıyım ki bi an önce doğmasını istiyorum.40+0olduk bizimkinde tık yok varmı böyle bebişi nazlanan.Sizler kaçıncı haftada doğum yaptınız?
Neris_poyraz Bey ilk çocuğumu 42. Haftada doğurmuştum 😂 şimdi 31+5 hamileyim bakalım bu yavrum ne zaman gelecek 😂
Merve1954 Bebiş döndü mü peki ay bende 1 hafta sonra doldurmuş olcam hala dönmedi bugün kontrolüm var
Bey Neris_poyraz cinsiyeti neydi ilk çocuğun merak ettim😄 doktorum bi haftaya doğmazsa 41 de yatış yapcagını söyledi suni sancı verilecek.