Yavrumuzzz Bebegimibeklerken__ Devlet hastanesini düşünmüyorum o hastaneye hiç güvenemiyorum nedense 😞
Bebegimibeklerken__ Yavrumuzzz bende devlet hastanesi olmaz kafasındaydım ama çok memnunum. Özeller para tuzağı resmen
Yavrumuzzz Bebegimibeklerken__ yengem orada Doğum yaptı dayım doktor diye ilgiliydiler her konuda ama diğer kişilerden hiç olumlu şeyler duymadm davranşlar fln çok kaba rahatsz edicymiş😟