Sabahın köründe bacak kramplarıyla inanılmaz acıyla uyanıyorum. Eşim parmak uçlarımı sıkıp ovuyo ama geçmiyor sürekli her gün nerdeyse yine aynı. Magnezyum sodyum desteği alıyorum değerlerim çok iyi ama azalmıyor. Ellerimde de karpal tünel sendromu var onlarda uyuşuk. Hangi biriyle baş etsem anlamadım 😓😣😣