Merhaba hanımlar ben 21 yaşında 3 kız annesiyim 3üde 1er yaş arayla sezeryan doğum oldu ama erken doğum tansiyon yüksekliği şimdi 6+4 hamileyim en son 1 sene 6 ay önce doğum yaptım tansiyon yüksekliğinden 1 kilo dogdu kızım 8 gün yaşadı öldü bende bebek istiyorum diye çok şükür oldu diyorum ama doktor hemen alalım diyor daha kalp atışını duymadım ama aldırmak istemiyorum doktor riskli diyor 4.sezeryan 21 yaşındasın diyor ölürsün diyor delirecem bilmiyorum erken doğum oluyor evet ama 2. Kızımda 900gram doğdu o yaşıyor şuan 3 yaşında çok şükür lütfen bana akıl verin