Hanımlar çok düşündüm ve hala düşünüyorum eşim doktora gitmek istemiyo evliliğimizin ilk başlarında ben kısırım dedi sonra şaka yaptığını söyledi düzenli ilişkiye giremiyoruz yorgun geliyo işten bi güm ayrılma derecesine geldik söz verdi doktora gideceğine ama sonrasında hep geçiştirdi kısırlık hakkında bilgisi olan var mı bu ne ve nasıl oluyo inanın bu postu açmayı hiç istemezdim ama sürekli kafamı kurcalıyo