Arkadaşlar merhaba dün ikindiye doğru ayağa kalktığım gibi idrarım geldi engel olamadan aktı bı kaç sefer devam etti 8 aylık oğlum var 20 haftalikta hamileyim pazartesi günü doktora gittim herşey iyiydi. Eşim akşam işten gelince biraz uzandım normale dönmüştüm gece bebeğe uyanınca yine geldi niye böyle bişey yasadim anlamıyorum bebeğin sıvısı mi yoksa idrar mi bı akıl verin bana rengi bilindik idrar sarısı