Symali Arkadaşlar merhaba bugün birkaç kişi göbeğimin aşağıya indiğini söyledi. Şuan 33+1 haftalık hamileyim. Göbek aşağıya kaçıncı haftada inmeye başlar? İlk hamileliğim ve normal şartlarda doğuma daha var. Biraz panikledim ister istemez. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
masisi 29+6 da kontrole gittim doktor bebeğin normal doğum pozisyonuna geçtiğini söyledi 3-4 gündür de kasıklarım ağrıyo bende korkuyorum biraz aşağıda gibi geliyor daha cok küçük 🙁