Sibelulucaay26 canım adet tarihimdeki haftasi neyse ona göre doğum olur benim 37+6 adet tarihim ama uktrasonda 40+1ona rağmen bekletiyorlar ve ikinci doğumum olduğu için sezeryan olucam ona rağmen 39 haftalıkken doğum yapicam ultrasona gire bebek 41-42 haftalık olucak sen düşün artık çünkü onlar ultrasonda yanılma payı var ve ciğerin beyni gelişsin diye bekletiyorlar