Bugün itibariyle 25+1 haftalık olduk. Hamileliğimin başlarında mide yanmam oluyordu hafiften doktorum rennie şurup yazmıştı günde 4 defaya kadar yemeklerden sonra iç demişti miden yandıkça bi kaç kere kullandım geçti şimdi iki gündür özellikle gece yattığımda midemden boğazıma kadar yanma hissi var felaket düz yatınca daha çok yanıyor rennie artık bir işe yaramıyor ılık süt içiyorum salatalık iyi gelir dediler sadece anlık bastırıyor geri başlıyor yatmadan önce su içiyorum ama yok sizler bir çözüm buldunuz mu bu mide yanmasına doğuma kadar böyle mi olacak yaa 🤦♀️