Minasag merhaba ben de hamilelık urtıkerı dokuyorum ve alerjı hapı kullanıyorum bence önce bir cildyeye gözükün sonra doktorunuzun da tavsıyesıyle yazılan reçeteyi uygulayın derim ben öyle yaptım ilk kızımda da öyle olmuştum 5. Ayda gecmıstı 2. Gebelıgım ve 3. Ayın ıcındeyım