Nnuur-1 doktorunu dinle canim bazen erken dogmalari daha iyi olabiliyor. Ben 35 haftalık doğum yaptım 3 gün önce 3 kilo bebiş maşallah , iki doz ciger geliştirici yapılmıştı 10 gün öncesi. Neyse kuveze aldılar solunum sıkıntısı varmış ama çok az düzeyde deediler . Neyse bugün eve cikicam taburcu olucam bebeğin doktoru geldi durumu kötüye gitti solunum cihazla yspiliyor vs dedi kilo vermiş 200 grm 😔 idrar yolu enfeksiyonu çocuğu etkilemiş . Doktorum bunun için bana öncesinde bir doz antibiyotik vermişti aklımın ucundan geçmedi bu sebeple bebeğimin bu hale gelicegi . Bazen ne kadar erken o kadar iyi. Sağ salim kucağına alırsın evine dönersin hemen ertesi gün inşallah 🙏🤍