nnurergun_1103 Arkadaşlar merhaba 9+5 hamileyim sadece sağ Kasığımda bıçak saplanır gibi ağrılar oluyor ilk başta on dakikada bir geliyordu şimdi isile 2 3 dakikada bir normal mi bu haftalar da ????
TKumsall nnurergun_1103 benimde öyle oluyordu kanama veya bı akıntı söz konusu değilse korkmana gerek yok
Eceselo1759 nnurergun_1103 evettt çok normal gebeliğiniz her döneminde oluyor maalesef rahim büyüdüğü için
nnurergun_1103 TKumsall yok herhangi bir kanama vs uykudan uyandıran bı sancı olduğu için de endişelendim teşekkür ederim cevabınız için 💐
nnurergun_1103 Eceselo1759 9 haftadır çektiğim ağrılardan farklı olduğu içinde tedirgin oldum sanırım teşekkürler cevapladiginiz için💐