Kolestaz olabilir mutlaka test yaptırın. Tabsiyonunuzu takip edin. Uyuz olabilir netten fotoğraflarına bir bakın benim hamileliğimde çok yaygındı herkes uyuzdu resmen. En masum ihtimalde şişkinlik dolayısıyla deriniz gerildiği için kaşınıyordur nemlendirerek hafifletebilir