Tugce_acrr45 Kızlar normalde göbek deliğinin üstünde hissederdim ama 2 gündür baya aşşagıda hissediyorum tekmelerini acıtıyor bu haftalarda bu kadar aşşagıda olması normal mi lütfen cevap verin
symag Tugce_acrr45 benimki hep aşağıda . Çok idrara çıkma dışında bir problem yok. İlk kızımda öyleydi. Doğumum kolay olmuştu
TKumsall Tugce_acrr45 2 hafta gerideyim size göre (23+3) ama benim bebeğimde bazen aşağıda oluyor öğlen saatlerinde içimden bişey aşağı düşer gibi oldu kötü hissettim sonra bıseyim yok der gibi bı alttan bı üstten vurdu
Tugce_acrr45 TKumsall evet vurunca acıyla karışık bişey oluyor endişelendim artık 2 gündür geçmeyince bugün de temizlik yaptım belim çok ağrıdı korktum o yüzden bebeğin hareketleri de çok aşşagıda olunca