Zehragniken Hanımlar merhaba 10 aylık bebeğim var az önce test yaptım kafayı yemek üzereyim silik cizgi çıktı bide siz bakın Allah aşkına pozitif mi bu ben mi kafayı yedim
nesibeasafbaris Zehragniken çok hafif var gibi. Açıkcası ben böyle testlere güvenmiyorum erken gebelik testi almanız daha sağlıklı olur yada kan testi
Susuu48 Zehragniken çok belirsiz bir çizgi ama var gibi de sanki bence emin olman için sabah bir daha yap bide adet tarihin ne zamandi
Zehragniken Susuu48 8 gün geçmiş gözüküyor ama dogum yaptigimdan beri zaten düzensiz ve 3 aydır adet görmeye başladım ama bilmiyorum vallahi kafayı yicem bebeğim zaten çok huysuz safra kesemde taş var onun için ameliyat olacaktım. Beynim alt ust oldu
Susuu48 Zehragniken anladim kuzum hayırlısı olsun yiyecek ekmeği varsa olur ne diyim sonuçta allahtan gelen birsey 😏 şimdi sana Bende bisey diyemem ama az da olsa silik görünüyor ihtimal var bence sen sabah yine yap olmadi tahlil ver Allah yardımcın olsun🙏
Zehragniken nesibeasafbaris bende güvenmiyorum ama kızımı bunla öğrenmiştim aynı bu şekilde silik çizgiyle. İçime kurt düştü valla sabah olmayacak bana
newmom07 Çok özür dilerim ne ile korunuyordunuz? Ben 2gebeliğmi böyle silik cizgide öğrendim. Hayırlısı olsun❤️
Babyakca2891 Zehragniken bu bi korunma yöntemi değil aslında benim arkadaşım hem hap kullanıyor hem eşi prezervatif kullanıyor hemde geri çekilme yöntemi 7 senedir böyle korunuyolarmış valla bende korkuyorum ne kadar korunma yöntemi varsa hepsini denicem